Během loňského roku se obrátilo na Call centrum ÚP ČR více než 45 tis. lidí
Od ledna do prosince loňského roku se obrátilo na Call centrum Úřadu práce ČR (CC ÚP ČR) telefonicky 41 395 klientů. Dalších 3 949 lidí pak zvolilo k podání dotazu elektronickou cestu. Za dobu, kdy je CC ÚP ČR v provozu, zodpověděli jeho pracovníci více než 107 tisíc dotazů. Měsíčně žádá operátory o radu v průměru 4 000 osob.
Odborníci debatovali o nastavení systému zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc (TZ)Ministryně práce a sociálních věcí Jaroslava Němcová se dnes zúčastnila setkání expertů k problematice zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc (ZDVOP). Jednalo se zejména o financování systému péče o ohrožené děti, kapacitě těchto zařízení a potřebě systém sjednotit v kontextu sociálních služeb.
|
Dobrodružství pro vaše smyslyUnikátní Muzeum smyslů – Museum of Senses v Praze vítá malé i velké návštěvníky, kteří milují dobrodružství ze vzrušujícího interaktivního objevování tajemství našich smyslů. Zde si totiž zábavně, a přitom poučně vyzkoušejí, jak snadno nás vjemy mohou ošálit. Realita se tu překvapivě jeví docela jinak - v duchu Einsteinova výroku, že „Skutečnost je jen iluze“.
Informace a odpovědi na dotazy ze Sociálně právní poradny SONS 12/2017Poslední článek rubriky ze Sociálně právní poradny SONS v Praze v roce 2017 věnujeme přehledu novinek, které přinese legislativa povětšinou účinná od ledna roku 2018. Nestihneme probrat úplně vše, ale popíšeme následující: Změna výše minimální a zaručené mzdy, valorizace důchodů, změna přídavku na dítě a na závěr doprobereme minulý měsíc započatý přehled změn v oblasti zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
|
Více článků...
- Informace a odpovědi na dotazy ze Sociálně právní poradny SONS - 11/2017 (SONS)
- Informace a odpovědi na dotazy ze Sociálně právní poradny SONS - 10/2017 (SONS)
- Propojujeme firmy a uchazeče z řad handicapovaných
- Informace a odpovědi na dotazy ze Sociálně právní poradny SONS - 09/2017 (SONS)
- TISKOVÁ ZPRÁVA