Cvičení s Jaroslavem Wojnarem * Projekt Podané ruce 2018 * Zooterapie Euroklíč
Rubriky Knižní novinky Pohodový plán

Pohodový plán

Pohodový plán

Šťastnější, zdravější a štíhlejší díky 15 minutám cvičení
Dalton Wong, Kate Faitfull-Williamsová


Jeden z nejžádanějších osobních trenérů na světě spolu s úspěšnou publicistkou, věnující se zdravému způsobu života, nabízejí v lákavém podání rady a doporučení k odbourání stresu, únavy i pro úpravu váhy – to vše díky pouhým patnácti minutám věnovaných každodennímu cvičení a příjemnou změnou jídelníčku.

Kniha vychází z dosažitelného splnění přání - čím lépe se cítíte, tím lépe vypadáte. Pomáhá snadnému startu do trvalého režimu příjemného životního stylu, při němž je nám dobře, a to i při hektickém způsobu života. Inspiruje k drobným změnám v oblíbené stravě, aby byla pro organismus prospěšnější, k odpočinku, ale i zdravému pohybu, neboť „lidský organismus je překvapivě dobře vybaven k tomu být zdravý, pokud se k němu chováte hezky“. Všechna doporučení jsou podložena vědeckými poznatky a jejich účinnost dokládá úspěšná praxe.

Autoři se vymezují na pět základních pravidel, rozčleněných do jednotlivých kapitol. První se věnuje pohodovému startu, kdy se naladíme na to, co potřebuje naše tělo. Druhá část je zaměřena na stravu a obsahuje podrobný návod jak dobře jíst a uspokojit přitom mysl, duši i tělo. Odpovídá na otázky jak často jíst, jak skoncovat s přejídáním a jakým způsobem docílit zdravého a spokojeného hubnutí. Pomohou k tomu i přehledné tabulky snídaní, svačin obědů a večeří, v nichž jsou uvedeny příklady výborné, dobré a špatné volby jídla a jejich důsledky. Doporučují, jak posílit vůli a aktivovat emocionální inteligenci, abychom odolali zbytečnému mlsání, náhodnému ujídání či přejídání se ze stresu.
Kapitola o pohybu přináší rady na sestavení osobního omlazujícího programu a cviků, které nás dostanou opět do formy. U všech jsou popisy i názorné fotografie doplněné o další užitečné informace. Autoři představují i některé antistresové postupy ke zlepšení spánku, proti bolesti hlavy, pro posílení energie a pro dobrou kondici.
Poslední část knihy přináší podrobný dvanáctitýdenní plán, jak se dostat zpátky do fyzické i psychické rovnováhy. Nejde přitom o žádný dril ani omezující činnost, která by zabírala více času, ale o inspirativní rady a doporučení, které přijdou vhod i tomu, kdo je pracovně hodně vytížený.

Díky svěžímu a příjemně laděnému způsobu pohodového plánu pro zdraví a dobrou náladu, který je v knize srozumitelně, přehledně podán a doplněn barevnými fotografiemi, se ve čtenáři velmi snadno probouzí touha a nadšení, tento plán ihned vyzkoušet.

Pavel Dobrovský - Beta 2016, 224 s.

Dana Vondrášková
 
„Jsme obyčejní lidé jako vy, jen máme hendikep, se kterým náš život navenek vypadá odlišně, pro vás zdravé nezvykle. Pro kompenzaci máme různé pomůcky, ale v jádru se náš život od vašeho neliší. Radujeme se, sportujeme, bavíme se. Umíme i pracovat, i když si někteří zaměstnavatelé myslí, že s hendikepem jsme použitelní jen na ‚lepení obálek‘. Opravdu nemáme rádi, když nás druzí považují za chudáčky a litují nás.“

Pozvánka na besedu

Náhodné obrázky z naší Galerie

socialni-podnik05
cyklomaraton-k24-201...
09_prijezd_2509-1646
konference-karvina01
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s jejich použitím.
Více informací o používání cookies se dozvíte v tomto článku.